Einloggen
Einloggen
Leuk om met een groepje van 3 a 4 mensen te doen, biertje erbij gezellig. Je leert de stad goed kennen op deze manier
We hebben weer een geweldige middag gehad. Dit is echt zó'n leuk uitje om met vrienden, familie of collega's te doen.
Leuke activiteit. Goed te doen. Mooie manier op wat van de stad te zien en ontdekken. Zeker een aanrader.
Stadhuis was ingepakt dus niets van de vragen kunnen zien. De vraag over ‘’ wat er eerst in de straat was en dit was sf te lezen op een tegel in de straat”” was onvindbaar omdat de plaatselijke uitbater hier stoelen had op gezet . Dit was jammer voor de rest was het een leuke speurtocht.
We kenden Haarlem al goed, maar toch was het leuk om op deze manier door de stad te wandelen.
Superleuke manier om kennis te maken met de stad en iets actiefs te doen! Echt een aanrader!
Super leuke tour en alles goed op loop afstand dicht bij elkaar. Je leert de stad op een andere manier kennen en ziet dingen waar je normaal nooit op let. Echt een aanrader!!
De escapetour van Haarlem was leuk, uitdagend, je krijgt ook nog een stuk cultuur van de stad mee (zoals het oudste museum van Nederland), naast dat je op leuke plaatsen komt waar je anders nooit zou komen. Het hofje van Haarlem dat in de route zit, is echt heel erg mooi en verrassend. Je wilt daar eigenlijk niet snel weg, maar de tijd tikt verder. Verder zijn de opdrachten uitdagend. Iedere keer denk je weer: “ Ik weet het antwoord” en dan blijkt toch dat je iets over het hoofd hebt gezien. Dus scherp blijven is een must, maar daarnaast is het vooral genieten. Dus vooral gaan doen zo’n escapetour!!!!
Ontzettend leuk om te doen! Je ziet de stad op een heel andere manier, komt op plekken die je nog nooit hebt gezien en door de opdrachten kom je allerlei leuke dingen te weten. Verder erg leuk om in teams te spelen, maakt het net wat spannender! Absoluut aanrader en we gaan zeker op deze manier nog een andere stad ontdekken!
Leuke Escape Tour, gezellige manier om een stad te ontdekken, ook als je er al bekend bent. Sommige vragen waren niet te beantwoorden wegens bijv werkzaamheden, daar had beter rekening mee gehouden kunnen worden.
We hebben genoten van de Escape Tour en de prachtige stad Haarlem! Het spel zat boordevol leuke opdrachten. Samen zijn we de uitdaging aangegaan, hebben we alle vragen in de app beantwoord, de opdrachten voltooid en de cryptische aanwijzingen op de route ontcijferd. Op naar een volgende stad! Team Ilse's Angels
Leuke speelse manier om een stad te verkennen . Plus een beetje competitie ...
Ontzettend leuke tocht. De vragen zijn zo opgesteld dat ze voor iedereen te begrijpen zijn en iedereens vaardigheden nodig zijn. Leuk om op deze manier door de stad te lopen en nog meer te ontdekken over een stad die we al vrij goed kenden.
Super leuke activiteit waarbij je door leuke straten en hofjes loopt in Haarlem. We hebben weer genoten.