Einloggen
Einloggen
Ja, de 2de opdracht was een drama. De vlag van Canada was nergens te vinden waardoor we 2x 500 meter extra hebben moeten lopen. Vlaggenmast stond er zonder vlag. Dit heeft ons een half uur gekost. Ook werkte de GPS bij het vlaggenspel ineens niet meer waardoor we ook extra tijd hebben verloren en een andere mobiel moesten gebruiken. Deze 2 dingen vielen ons erg tegen. De rest van de tocht was leuk.
Als je eenmaal doorhebt hoe het werkt, is het een ontzettend leuk alternatief om een stad, met z'n mooie, bijzondere plekjes te leren kennen!! Zijn het zeker van plan nog eens te doen!
Leuk verhaal leuke opdrachten niet te moeilijk,op de laatste na het antwoord konden we niet vinden Zeker voor herhaling vatbaar
Leuk om je stad met een escape tour te ontdekken. Verrassende plekken gezien met hun geschiedenis.
Erg leuke tocht veel gezien helaas niet binnen de tijd gehaald we hadden twee kids van 10 die vonden de opdrachten erg leuk volgende keer weer dan naar een andere stad
Een hele leuke, uitdagende escape tour door Rotterdam. Ook voor jongeren. Wisselende opdrachten vergroten het plezier. Doe mee aan deze toer en ontdek Rottetdam op een andere manier.
Altijd leuk om door een stad te wandelen, soms jammer dat je zo snel moet haha. En dan een stad waar we zo dichtbij wonen. We voelden ons toerist. Leuke game met prima opdrachten. Soms moet je een beetje rond dolen om de pling te horen. Zeer zeker aan te raden.
super leuk spel! Je ziet een stukjes die je anders niet echt gaat opzoeken en leert veel over de stad bij!
Heel leuk. Rotterdam is bekend maar je komt nu toch ergens anders. Gied te dien met pubers .
Dankzij deze escape tour op leuke en actieve manier de stad doorkruist. Heel toffe dag gehad.
Escape tour Rotterdam gedaan. Met gezin met 3 kinderen. Bij 1 opdracht teveel tijd verloren en daarom net niet gehaald. Is goed te doen, leuke route en opdrachten. Niet te moeilijk, was erg leuk
Heel leuk met een interessante verhaallijn. Je ziet dingen in de stad waar je normaal niet bij stil zou staan. Jammer van het einde voor de mensen die de uitgang van de stad niet kunnen vinden. Het zou leuk zijn om te weten waar we heen hadden gemoeten als we wilden ontsnappen en om te horen wat er met de personage (Gerrit) was gebeurd. Wat uiteindelijk een wel leuk uitje was eindigde daardoor in een anticlimax. Voor 50 euro mag dat wel veranderen want dat haalt de lol ervan af.
Wij vonden het erg leuk. Je kijkt naar andere dingen in de stad. En zo leef je ook nog wat op een erg leuke manier.
We vonden het een super leuke activiteit om met een groepje uit te voeren. De instructies waren simpel en duidelijk en we konden daardoor gelijk aan de slag. Het spel bracht ons langs interessante en mooie locaties in de Rotterdamse binnenstad, waardoor we ook nog iets leuks van de stad hebben gezien. Jammer genoeg sloeg de GPS op een specifieke locatie op hol. Dit zorgde wel voor wat frustratie, maar uiteindelijk heeft het geen grote problemen opgeleverd. We zouden zeker nog een soortgelijk spel spelen in een andere stad.