Einloggen
Einloggen
Über Brügge
Het was echt leuk, we vonden de opdrachten soms wel wat lastiger. Bijvoorbeeld bij een hotel moesten we torrentjes zoeken. En ik denk dat het torentjes moesten zijn :)
Über Deventer
Ontzettend leuke tour. Ik kende de stad al maar heb hele leuke nieuwe straatjes gezien waar ik anders niet zo snel zou komen. Echt een aanrader.
Über Gorinchem
Mooie stadswandeling door het centrum van Gorinchem waarbij je weer leuke weetjes leert
Über Alkmaar
Heel leuk om zo door een stad te lopen. Ondekt allemaal leuke plekjes.
Über Delft
Super leuke dag gehad. Ondanks de regen, gezellig gewandeld met onze vriendengroep in 3 teams.
Über Doesburg
We hebben een hele leuke gezellige en informatieve tour gehad.
Über Arnheim
Het was een leuke middag. Dingen in Arnhem gezien die ik nog niet eerder gezien heb. Leuk dus!
Über Den Bosch
De escapetour voerde langs sfeervolle gezellige staatjes en steegjes en de moeilijkheidsgraad was ook goed waardoor je ook van de omgeving kon genieten.
Über Delft
Hele leuke tour gelopen in Delft! Alles wordt duidelijk aangegeven met de app. Je loopt in straatjes waar je normaal misschien niet snel doorheen loopt. Daarnaast krijg je ook nog wat van de Nederlandse geschiedenis mee wat je misschien nog niet wist. We gaan er vast nog meer doen in andere steden
Über Dordrecht
Het spel liep soms vast, want als je op locatie was kwam er geen vraag in beeld. De geheime uitgang deed het niet. Maar voor de rest waren het wel super leuke vragen en opdrachten. Het spel was leuk in wat voor weer dan ook. Ik doe het graag nog een keer!!
Über Brielle
Ontzettend leuke tour! Een gave actieve speurtocht in een prachtig vestingstadje. Niveau van de opdrachten is precies goed!
Über Alkmaar
Hele leuke Escape Tour, door een verrassend stukje Alkmaar. Aanrader!
Über Arnheim
Leuke manier om Arnhem centrum te ontdekken. Samen met vrienden een heerlijke dagje doorgebracht.
Über Harderwijk
Harderwijk is een leuke stad om een escapetour te doen. Bij de volgende tour zullen we bekijken of we tips kunnen geven…
Über Gent
Superleuk om op deze manier een stad te ontdekken.je komt op plekjes die je anders niet zou zien
Über Siena
Leuk om te doen. Maar ondanks dat dit jaar twee was, weer niet gered. De tocht is net te lang. Je loopt best omhoog en omlaag.
Über Den Haag
We hebben de tour gelopen als teamuitje. We zijn een Haagse school, maar toch zie je Den Haag, met het verhaal van de tour erbij, weer met heel andere ogen. De collega's waren enthousiast en wij kijken terug op een leuke activiteit.
Über Maastricht
Leuk om te doen. Soms is navigeren lastig. En jammer dat het pauzepunt ver van de route af ligt. En dat je niet op je eigen moment pauze kan nemen. Niet te moeilijk maar zeker uitdagend.